loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 172 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن

قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 13 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 19

یكی از مهمترین و بارزترین خصوصیات قوانین و مقررات ضمانت اجرایی آن می‌باشد كه به صورتهای گوناگون بروز می نمایند كه عبارتند از الزام به انجام و یا ترك یك فعل

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن


مقدمه

 

یكی از مهمترین و بارزترین خصوصیات قوانین و مقررات ضمانت اجرایی آن می‌باشد كه به صورتهای گوناگون بروز می نمایند كه عبارتند از الزام به انجام و یا ترك یك فعل. انعقاد شرایط لازم در عقد قراردادها- جنبه های كیفری در نقض قوانین كه این جنبه از ضمانت اجرایی قوانین مهمترین و حساسترین بخشهای هر نظام حقوقی است در طول حیات اجتماعی بشر مجازات به عنوان عكس العملی كه در برابر جرم و مجرم صورت می گرفته وجود داشته و انسانها هموازه به جهت حفظ جان و مال و منافع مادی و معنوی خویش از خود عكس العمل نشان داده و در مقابل هر نوع تعدی از خود دفاع نموده و واكنش نشان داده است كه شدت این واكنشها به تناسب میزان خسارات وارد شده و خشم و غضب افراد متفاوت بوده است و مجرمین به گونه ای مجازات می‌شدند كه خشم و غضب متضرر فروكش نماید و هیچ گونه تعادلی بین جرم و مجازات وجود نداشته است و بیشتر جنبه انتقامجویی مجنی علیه در آن مطرح بوده است.

 


 

فصل اول

 

به جهت مدنی شدن جوامع تلاشهای زیادی برای كیفی نمودن مجازات ها انجام شد كه در این راستا مطالب متعددی موجود آمد كه هر كدام در مورد فلسفه مجازات نظرات خاص خود را دارند و به طور كلی در مشروعیت مجازات دو دیدگاه اصلی وجود دارد یك نظریه سزادهی دوم نظریه اصالت فایده و تفاوت عمده این دو دیدگاه این است كه آیا اساساً مجازات دارای توجیه و مشروعیت است بطوری كه به غیر از مجرمیت مجرم دلیل دیگری برای مجازات نیاز نباشد؟ و یا اینكه بایستی آثار دیگری به فرد و اجتماع داشته باشد تا مشروعیت خود را بدست آورد.

 

 

 

نظریه سزادهی

 

بر اساس نظریه سزادهی مجازات زمانی مشروعیت دارد كه دقیقاً با جرم ارتكابی مطابقت داشته باشد و نفس مجازات مجرم به عدالت استوار بوده و عدالت جویانه بودن این دیدگاه را نشان می‌دهد و بر خلاف جوامع بدوی كه حس انتقامجویی در آن مطرح بوده هدف از مجازات برقراری عدالت كیفری در جامعه است و تأكید آن به جرمی است كه باید با كیفر جبران شود و نه شخص مجنی علیه. مثلاً به شخص كه سیب دزدیده است باید به تناسب و تعداد سیبهایی كه دزدیده تازیانه زد.

 

بنا به عقیده پیروان این نظریه مجرم مستحق مجازات است و تعیین نوع مجازات بر اساس عدالت است و مجازات پاداشی است كه مجرم به دلیل ارتكاب جرم مستحق آن است اصول این تئوری به شرح زیر می باشند.

 

حق اخلاقی مجازات كردن صرفاً مبتنی بر جرم ارتكابی است

 

وظیفه اخلاقی مجازات كردن اختصاصاٌ مبتنی بر جرم ارتكابی است

 

مجازات باید متناسب با جرم باشد

 

مجازات از بین بردن و ملغی نمودن جرم است

 

مجازات حق مجرم است

 

مكتب عدالت مطلق یكی از مكاتبی بود كه بر اساس این دیدگاه شكل گرفت كه بر طبق آن مجازات امری است كه از نظر اخلاق و عدالت ضروری است و رنج و سختی است كه مجرم به خاطر ایجاد اختلال در نظم اخلاقی جامعه متحمل می شود از مهمترین پیروان این مكتب كانت و هگل می باشند.

 

كانت معتقد است اگر عدالت و صداقت از بین برود حیات انسانی دیگر ارزشی در این جهان نخواهد داشت و آن اعمالی كه برای ادای تكلیف انجام می شوند دارای ارزش اخلاقی هستند ولی اعمالی كه مطابق با تكالیف اند و یا به دلیل تمایل به آنها انجام می شوند اخلاقی نیستند. كانت دیدگاه اخلاقی خود را این گونه بیان می‌كند كه اگر مردمی كه در یك جزیره زندگی می كنند موافقت كنند كه از یكدیگر جدا شده و در سراسر جهان پخش شوند و جامعه خود را منحل كند باید آخرین قاتلی را كه در زندان می‌باشد قبل از انحلال جامعه اعدام كنند تا عدالت اجرا شود و حقی بر دوش كسی نباشد و در غیر این صورت تمام مردم این جامعه بدلیل نقض عدالت شركای قتل محسوب می شوند.

 

هگل عقیده دارد حق مبتنی بر اراده است به این معنی كه انسان از آن جهت كه آزاد است دارای حق است. و آزادی به دو صورت می تواند مطرح شود اول اینكه انسان هرچه می خواهد می تواند انجام دهد و از انجام آنچه دوست دارد منع نشده است (هوی و هوس) دوم اینكه اراده تا آنجا آزاد است كه به عنوان اراده عمومی تحقق پیدا كند یعنی افراد با هر اراده دلخواه می توانند در یك جامعه زندگی كنند، و همیشه اراده دلخواه با اراده واقعی (عمومی) مطابقت ندارد. اراده عمومی ارادة همة افراد نیست بلكه اراده عمومی از تجمع اراده های دلخواه یكایك افراد می‌باشد. هگل منشأ حق مجازات را تعارض بین دو اراده و پیروزی اراده دلخواه می داند. سزا و عقوبت نوعی اعمال قدرت و زور است و مغایر با ازادی و این در صورتی است كه بدواً بر كسی تحمیل شود. ولی در صورتیكه به عنوان عكس العمل در برابر اعمال زوری كه قبلاً انجام شده باشد اعمال زور و قدرت دوم در جهت خنثی نمودن اولی و برای برقراری عدالت و تعادل است پس ضروری و لازم است. بنا به آنچه گفته شد بر اساس دیدگاه هگل جرم نفی كردن حق است پس مجازات نفی یك نفی است پس می شود با نفی یك امر سلبی آنچه را توسط نفی اول سلب شده بود بدست آورد بنابراین مجازات آنچه را جرم نفی و انكار كرده به حال اول باز می گرداند كه این توجیه از نظر كسی است كه از خارج به قضیه نگاه می‌كند ولیكن از دیدگاه یك مجرم نیز باید مشروعیت داشته باشد از دیدگاه هگل نه تنها كسی كه حق او در اثر ارتكاب جرم ضایع شده بلكه به قانونی كه آن حق را تعریف داشته نیز صدمه می زند و چون این قانون از اراده عمومی نشأت گرفته پس به طور غیر مستقیم به هر كس دیگری كه در اراده عمومی دخیل است ضرر می رساند و چون اراده مجرم نیز در اراده عمومی دخیل است مجرم نیز دچار صدمه می شود. بنابراین مجازات كه وسیله تلافی جرم می‌باشد نه تنها از ارادة همه و از قانون به عنوان اراده عمومی كه اراده مجرم نیز هست ناشی می شود و در نتیجه اراده خود مجرم نیز در مجازات وجود دارد و شخص مجرم به خاطر جرمی كه مرتكب شده مستحق مجازات می‌باشد.

 

بنابراین مجازات هم از نظر عینی بدلیل تلافی و از بین بردن جرم مشروع است و نیز بازسازی قانون می‌باشد و از نظر تصوری و نظری به عنوان ابزار اراده عمومی كه اراده مجرم نیز در آن دخیل است مجاز شمرده می شود.

 

یكی از نتایج این دیدگاه پذیرفتن قانون قصاص به عنوان معیار تعیین مجازات می‌باشد كه در اسلام نیز در برخی جرائم بدان توجه شده است.

 

 

 

نظریه اصالت فایده

 

توده مردم معیار خوب و بد را سود و زیانی می دانند كه عاید انسان می شود و برخی از حكما نیز به این

 

عقیده تأكید دارند نفع گرایی از نظر حقوقی صفت مشترك تمام نظریه هایی است كه ارزش حقوق و رفتار را بر اساس سودمند بودن آن تعیین می‌كنند كه این نظریات به چهار اصل استوار هستند.

 

1= خوبی و بدی رفتار انسانها بر حسب آثار و نتایجی كه در حال یا آینده برای خود یا دیگران ایجاد می‌كند سنجیده شود.

 

2= خوبی و یا بدی یك قانون باید بر حسب نتیجه آن به تمام افرادی كه در حال یا آینده در یك اجتماع زندگی می كنند سنجیده شود.

 

3= نتایجی كه برای اشخاص به بار می آید باید با اندازه گیری لذت ها و رنج هایی كه می برند در نظر گرفته شود. و ارزیابی بر پایه مقایسه خوشی ها و ناخوشی ها و فرونی یكی از آن دو صورت گیرد.

 

4= لذت و الم كسی كمتر و بیشتر از دیگران به شمار نمی آید منافع عمومی جامعه مفهومی جز منافع مجموع افراد آن ندارد.

 

دیدگاه اصالت فایده از دو جنبه قابل نقد و بررسی است

 

زمینه اخلاقی:از نظر اخلاقی انگیزه هر انسان از انجام هر كار دستیابی به یك لذت و گریز از سختی است

 

زمینه حقوقی:قانونگذار باید با توجه به مصالح عمومی اقدام به وضع قانون بنماید و مبنای مشروعیت قانون نیز بر مبنای نتایجی است كه از اجرای آن حاصل می شود و برای هر جرم بایستی مجاراتی مناسب وضع شود.

 

بر اساس این دیدگاه آثار و نتایجی كه مجازات باید داشته باشند متعدد است برخی مجازاتها می تواند به عنوان جبران خسارت ناشی از وقوع جرم باشد. و در برخی مجازاتها عامل تخلیه احساسات انتقام جویانه متضرر از جرم باشد. لیكن طرفداران این تئوری بیشتر به اثرات بازدارندگی و جلوگیری از تكرار وقوع جرم در نتیجه كم شدن میزان جرائم در جامعه را مد نظر داشته و بر آن تأكید می كنند.

 

در نظریه اصالت فایده در خصوص آثار مجازات سه دیدگاه مختلف وجود دارد.

 

 

 

1-تئوری منع از راه ارعاب و تهدید:در این تئوری مهمترین اثر مجارات همان اثر بازدارندگی است به صورتیكه مجرم در اثر  مجازات تحت تأثیر قرار گرفته و از تكرار جرم خودداری می نماید. و همچنین مجرمین بالقوه هم به دلیل ترس آور بودن مجازات از ارتكاب اعمال مجرمانه منصرف می شوند.

 

2-تئوری اصلاح و تحول: مجازات ابزاری برای اصلاح و بهبود اخلاق مجرم به طوری كه وی را به عنوان شهروندی كه به قانون احترام می گذارد تغییر می‌دهد.

 

3-تئوری تربیت: عكس العمل جامعه در قبال مجرم كه به صورت مجازات نمود پیدا می‌كند موجب تنبیه مجرم می شود و نیز اعتقادات اخلاقی را كه امیال و خواسته های مجرمانه را سركوب می نماید تحریك و تقویت می‌كند و به عنوان وسیله تعلیم و تربیت اخلاقی جامعه عمل می‌كند.

 

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن , قوانین و مقررات , لزومات اجرایی آن , قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 261,000 results (0.48 seconds)

Did you mean: قوانین و مقررات و الزامات اجرایی آن
Search Results
قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/12153
Translate this page
7 days ago - قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن. یكی از مهمترین و بارزترین خصوصیات قوانین و مقررات ضمانت اجرایی آن می‌باشد كه به صورتهای گوناگون بروز می ...
دانلود پایان نامه رشته حقوق با موضوع قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن
payword.test.com/prod-244230-دانلود+پایان+نامه+رش...
Translate this page
در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: مقدمه. یکی از مهمترین و بارزترین خصوصیات قوانین و مقررات ضمانت اجرایی آن می‌باشد ...
قوانین-و-مقررات-و-لزومات-اجرایی-آن - مطالب دانشجو - فایل ناب
danesjoo.filenab.com/tag-قوانین-و-مقررات-و-لزومات-ا...
Translate this page
بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'قوانین-و-مقررات-و-لزومات-اجرایی-آن' هستند. قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن · قوانین و مقررات و لزومات اجرایی آن.
[PDF]دستورالعمل اجرائی قوانین ومقررات بازرسی دفاتر قانونی
www.malionline.ir/images/docs/.../nf00000611-1.pdf
Translate this page
دستورالعمل اجرائی قوانین ومقررات بازرسی. دفاتر قانونی .... حق الزحمه مدیریت اجرای پروژه. : به. اشخاص حقیقی. 8. -4 ..... خرید ملزومات کامپیوتری. : به اشخاص حقیقی و.
تحقیق در مورد قوانین و مقررات و لزومات آن - نیک فایل
nikfike.blogsky.com/.../تحقیق-در-مورد-قوانین-و-مقر...
Translate this page
یکی از مهمترین و بارزترین خصوصیات قوانین و مقررات ضمانت اجرایی آن می‌باشد که به صورتهای گوناگون بروز می نمایند که عبارتند از الزام به انجام و یا ترک یک فعل.
نسخه قابل چاپ
docs.blogsky.com/print/post-488
Translate this page
717- پروژه آماده بررسی و مطالعه قوانین و مقررات مجازات و لزومات اجرایی آن - 19 ... در نقض قوانین که این جنبه از ضمانت اجرایی قوانین مهمترین و حساسترین بخشهای هر ...
717- پروژه آماده بررسی و مطالعه قوانین و مقررات مجازات و لزومات اجرایی آن ...
wikipost.ir/?p=33524
Translate this page
Jul 26, 2016 - مقدمه. يكي از مهمترين و بارزترين خصوصيات قوانين و مقررات ضمانت اجرايي آن مي‌باشد كه به صورتهاي گوناگون بروز مي نمايند كه عبارتند از الزام به ...
مرکز پژوهشها - آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
مسیر شما : سـامانه قوانین › قوانین و مقررات › آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات ... واردات - مصوب 1372 - آیین‌نامه اجرایی قانون یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود: ..... ‌مواد اولیه، اجزا و قطعات، ماشین‌آلات و ملزومات خط تولید، روغن نباتی، برنج
717- پروژه آماده بررسی و مطالعه قوانین و مقررات مجازات و لزومات اجرایی آن ...
fileavval.ir/717-پروژه-آماده-بررسی-و-مطالعه-قوانین-و-...
Translate this page
5 days ago - مقدمه يكي از مهمترين و بارزترين خصوصيات قوانين و مقررات ضمانت اجرايي آن مي‌باشد كه به صورتهاي گوناگون بروز مي نمايند كه عبارتند از الزام به ...
[PDF]قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت
www.dmk.ir/Dorsapax/userfiles/file/05.pdf
Translate this page
و هﻤﭽﻨﻴﻦ ﺳﺎﻳﺮ ﺷﺮآﺘﻬﺎﻳﻲ دوﻟﺘﻲ آﻪ ﺷﻤﻮل ﻗﻮاﻧﻴﻦ وﻣﻘﺮرات. ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﺮ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺴﺘﻠﺰم ذآﺮ ... ﺑﺎب اﻧﻄﺒﺎق ﻋﻤﻠﻴﺎت اﺟﺮاﺋﻲ ﺑﺎ هﺪﻓﻬﺎ و هﺰﻳﻨﻪ هﺎي ﻣﺼﻮب ﺷﺮآﺖ ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻊ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻳﺎ ﺷﻮراي ﻋﺎﻟﻲ اراﺋﻪ. ﻣﻲ ﮔﺮدد ارزﻳﺎﺑﻲ آﻨﻨﺪ و ..... ﺁﺷﺎﻣﻴﺪﻧﻲ ، ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ ﺁراﻳﺸﻲ و ﺑﻴﻮﻟﻮژﻳﻚ و آﻨﺘﺮل آﻴﻔﻲ اﻧﻮاع ﺗﺠﻬﻴﺰات ودﺳﺘﮕﺎهﻬﺎ و ﻣﻠﺰوﻣﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ. و داﻧﺪاﻧﭙﺰﺷﻜﻲ و ...
آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات
www.investinwa.ir/Default.aspx?catID=332
Translate this page
-3آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات، اصلاحات و تغييرات موردي روي آيين نامه .... ث- وسايل و ملزومات مورد نياز واحدهاي تحقيقاتي، علمي، پزشكي، آموزشي، ...
[DOC]آئین نامه اجرایی قانون و مقررات صادرات و واردات - سازمان صنعت، معدن و ...
mzr.mimt.gov.ir/.../aen%20name%20%20.docx
Translate this page
۳-آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، اصلاحات و تغییرات موردی روی آیین نامه ..... ۱-۳- صادرکنندگانی که نسبت به ورود موقت مواد اولیه، قطعات و سایر ملزومات ...
قوانين و مقررات و لزومات آن - 8ll8| مرجع کامل تحقیقات،مقالات،پروژه ...
8ll8.ir/قوانين-و-مقررات-و-لزومات-آن/
Translate this page
فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات19. يكي از مهمترين و بارزترين خصوصيات قوانين و مقررات ضمانت اجرايي آن مي‌باشد كه به صورتهاي گوناگون بروز مي ...
قوانين و مقررات صادرات و واردات :: استانداری کردستان
www.ostan-kd.ir/Default.aspx?TabId=113
Translate this page
قانون مقررات صادرات و واردات 1372; آئین نامه اجرائی قانون مقررات صادرات و واردات ... 3- صادركنندگانی كه نسبت به ورود موقت مواد اولیه، قطعات و سایر ملزومات تولیدی ...
قانون مقررات صادرات و واردات و آيين نامه اجرايي آن
185.71.195.20/.../fa-IR/.../Export%20and%20Import
Translate this page
3-آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات، اصلاحات و تغييرات موردي روي آيين نامه .... ث- وسايل و ملزومات مورد نياز واحدهاي تحقيقاتي، علمي، پزشكي، آموزشي، ...
[PPT]بخش دوم.دوره توجهی قانون مدیریت خدمات کشوری
www.msrt.ir/.../بخش%20دوم.دوره%20توجهی%20قانون...
Translate this page
دستگاههاي اجرايي به منظور بهبود كيفيت و ارائه خدمات موظف به چه اقداماتي مي باشند ؟ ... فضاها ، تجهيزات و ملزومات اداري كه توسط سازمان تهيه وابلاغ مي گردد اقدام نمايند. ... بكارگيري موقت و تعيين حقوق و مدت خدمت اتباع خارجي حسب قوانين و مقررات خاص ...
قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت - معاونت طرح و برنامه - دانشگاه ...
vpb.um.ac.ir/index.php?option=com...
Translate this page
تبصره در اجراي تبصره ۲ ماده (۴) «قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ..... تجهيزات و دستگاه‌ها و ملزومات پزشكي و دندانپزشكي و فرآورده‌هاي بيولوژيك ساخت .... وجوه متمركز در حسابهاي خزانه‌داري كل كه برحسب قوانين و مقررات مربوطه توسط ...
دستور العمل اجرايي شرايط - سازمان غذا و دارو
www.fda.gov.ir/item/1593
Translate this page
تجهیزات و ملزومات پزشکی ... دستور العمل اجرايي شرايط، ضوابط و نحوه صدور و تمدید پروانه مسئولين فنی شرکتهاي ..... ۱- قوانين و ضوابط و مقررات جاري مربوط به واردات کالاهاي فرآيند شده غذایی، آشامیدنی، آرايشي و بهداشتي را به طور کامل رعايت نمايم .
[DOC]جدول كل شعب ثبت نام واخذ راي وتعداد مهر انتخابات وساير ملزومات
www.moi.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID...000c...
Translate this page
مقدمه: به منظور سامان بخشيدن به قوانين پراكنده در عرصه انتخابات و اصلاح نظام انتخاباتي ..... ماده 28 - بمنظور كنترل صحت جريان انتخابات و اجراي دقيق قوانين و مقررات ...
اگزیم نیوز:: آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات - صفحه نخست
www.eximnews.ir/detail/News/253/27
Translate this page
3-آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، اصلاحات و تغییرات موردی روی آیین نامه .... ث- وسایل و ملزومات مورد نیاز واحدهای تحقیقاتی، علمی، پزشکی، آموزشی، ...
علامت تجاری - پایگاه اطلاع رسانی مرکز مالکیت معنوی
iripo.ssaa.ir/Default.aspx?tabid=3588
Translate this page
درباره علامت تجاری; قوانین و مقررات; طبقه‌ بندی بین المللی; جدول هزینه‌ها; فرم .... وفق ماده 124 و 125 آیین‌نامه اجرایی هر شخصي كه نسبت به تقاضاي ثبت علامت اعتراض ...
[PDF]بازآموزی قوانین و مقررات محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست
www.doe.ir/Portal/file/?550122/...قوانين-و-مقررات...
Translate this page
وضع موجود و باالبردن سطح بهداشت و ملزومات. زیستی جامعه ..... و اجرای قوانین و مقررات موضوعه مملکت و مصوبات شورایعالی می باشد و از جهت تشکیالت اداری استخدامی.
آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات ›› شرکت رسا - طراحی وب ...
sabtaresh.resaco.ir/.../آيين-نامه-اجرايي-قانون-مقررات-...
Translate this page
ثبتارش , آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات. ... ث- وسايل و ملزومات مورد نياز واحدهاي تحقيقاتي، علمي، پزشكي، آموزشي، آزمايشگاهي، كاتالوگ، بروشور، ...
قانون مقررات صادرات و واردات - ثبت سفارش
sabtaresh.tpo.ir/lows/Lows/laws04.htm
Translate this page
3-آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات، اصلاحات و تغييرات موردي روي آيين نامه .... ث- وسايل و ملزومات مورد نياز واحدهاي تحقيقاتي، علمي، پزشكي، آموزشي، ...
اردبیل-قوانین تعزیرات - سازمان تعزیرات حکومتی
www.tazirat.gov.ir/ardebil/tab-467/index.aspx
Translate this page
ماده 28 - در مواردی که در اجرای مقررات تعزیرات حکومتی بخش دولتی و اجرای ... ماده 52 - تخلفاتی که در این قانون پیش بینی نشده اند تابع قوانین و مقررات .... فصل دوم - تعزیرات توزیع و فروش دارو و شیرخشک و ملزومات پزشکی ، دندانپزشکی و آزمایشگاهی.
متن کامل قانون مدیریت خدمات کشوری | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
rkj.mcls.gov.ir/fa/moghararaat/.../ghanoonkeshvari
Translate this page
ماده7- کارمند دستگاه اجرایی: فردی است که بر اساس ضوابط و مقررات مربوط به موجب ..... فضاها، تجهیزات و ملزومات اداری که توسط سازمان تهیه و ابلاغ می‌گردد اقدام نمایند. ... ماده 43- دستگاههای اجرائی می‌توانند در صورتی که در قوانین و مقررات قبلی مورد عمل ...
آیین نامه تجهیزات و ملزومات پزشکی - روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران
rooznamehrasmi.ir/Laws/ShowLaw.aspx?Code=8007
Translate this page
Dec 1, 2015 - خ واردکننده: کلیه اشخاص حقوقی که طبق قوانین و مقررات جاری کشور با رعایت مواد ... ماده۵ فرآیند اجرایی ثبت تجهیزات و ملزومات پزشکی، تشکیل ...
آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان
www.vojoudi.com › ... › سازمان نظام مهندسی
Translate this page
مهندسان هر جامعه با تكیه بر دانش و توان علمی خود، اقدام به اجرای پروژههایی میكنند كه زیر ساختهای ... ح سایر مداركی كه ارائه آنها به موجب مقررات این آئین‌نامه و یا قوانین حاكم بر صدور این گونه مدارك الزامی باشد. ...... ضرورت تحقق و شرایط و ملزومات موردنیاز،.
وزارت دادگستري
www.justice.ir/Portal/View/Print.aspx?...
Translate this page
ازآن زمان تاکنون مأموران هر دو سازمان، همانند دو بازوی قوی، در اجرای قوانین وآیین نامه های مربوط و همچنین اجرای ... اساساً پاره ای از جرایم پزشکی و داروییِ مصرح در قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی، در قانون ... عرضه خارج از شبکه ملزومات پزشکی.
آئین نامه اجرائی قانون مقررات صادرات و واردات - سایت وکیل | وکالت
www.vekalatonline.ir/laws/10200/
Translate this page
3 - آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادارت و واردات ، اصلاحات و تغییرات موردی روی آیین ..... مواد اولیه، اجزاء و قطعات ، ماشین آلات و ملزومات خط تولید، روغن نباتی، برنج ...
[DOC]طرح درس آشنایی با مقررات قبول مرسولات پستی - شرکت پست
www.post.ir/_.../درسنامه%20قبول_20160215... - Translate this pageIran Post
Feb 15, 2016 - طرح درس آشنایی با مقررات قبول مرسولات پستی ... تبیین قوانین و مقررات، تجهيزات و ملزومات مرحله قبول; تشریح نحوه اجرای فرآیند قبول شامل ...
آیین نامه سازمان زندان ها - سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ...
prisons.ir/قوانین-و-آیین.../آیین-نامه-سازمان-زندان-ها/
Translate this page
May 7, 2015 - آيين نامه اجرايي سازان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور مصوب ٢٠/٩/١٣٨٤ .... o الف اجراي قوانين،مقررات و آيين‌نامه هاي وضع شده؛ .... پيش بيني و اقدام بموقع و لازم در تهيه و تدارك اثاثيه و ملزومات و مايحتاج داخلي زندان از قبيل ...
[PDF]متن کامل قانون مدیریت خدمات کشوری - مدیریت بازرسی
bazresi.iums.ac.ir/uploads/CSML_60902.pdf
Translate this page
... از هزینه سرانه خدمات . -8. ایجاد و اداره واحدهای دولتی موضوع این ماده توسط دستگاههای اجرائی ... تأیید استانداردهای مربوط و کیفیت و قیمت خدمات نیز مطابق قوانین و مقررات مربوط است . ماده. 64. -. امور ..... کارگیری فضاها، تجهیزات و ملزومات. اداری که توسط ...
اخبار،قوانین و مقررات | کانون سردفتران و دفتریاران
www.notary.ir/node/163
Translate this page
اخبار،قوانین و مقررات .... در اجرای اصلاح روش‌های مصرف و لزوم ایجاد ساز و کارهای مناسب مبنی بر پرهیز از اسراف و اقدام برای مصرف بهینه منابع و انرژی و نیز لزوم رعایت ...
قوانین و مقررات – رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق
dmr.ir/category/استانداردها-و-مقررات-تجاری
Translate this page
Jun 16, 2016 - ادامه مطلب. Category: خدمات سازمان توسعه تجارت, شفافیت قوانین و مقررات, قوانین و مقررات ... مجلس عراق تعویق اجرای قانون تعرفه گمرکی را تصویب کرد · ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ... Category: استانداردها, فروش محصولات و خدمات, ملزومات برچسب ...
[PDF]1 ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻓﻨّﺎوری اﻃّﻼﻋﺎت
www.ostan-sm.ir/dorsapax/userfiles/file/3014.pdf
Translate this page
ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺗﻮﺍﻥ ﻓﻨﯽ و ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺍﺟﺮﺍی ﮐﺎﺭﻫﺎی ﺑﺰﺭگ و ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺍﺧﻠﯽ،. ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻣﻮﻇﻒ .... ﮐﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﻧﺎﻇﺮ ﺑﺮ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺗﻌﺎوﻧﯽ ﺗﺸﮑﯿﻞ و ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ . -ﺝ. ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ و ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﺗﻌﺎوﻧﯽ ..... ﺑﻬﺎی ﻣﻠﺰوﻣﺎﺕ ﺍﺩﺍﺭی و ﻟﻮﺍﺯﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﻇﺮﻑ. 1. ﺳﺎﻝ. ﺍﺯ. ﺑﯿﻦ ﻣﯽ ﺭوﻧﺪ.
[PDF]آئین نامه تجهیزات پزشکی - معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع ...
vcmdrp.tums.ac.ir/files/equipment/files/آیین_نامه.pdf
Translate this page
کميته فني تجهيزات و ملزومات پزشكي نسبت به نظارت علمي و فني به منظور اجراي مطلوب قوانين. و مقررات به ويژه در. انجام فرآيندهاي توليد، واردات، ترخيص، صادرات، ...
بخش اول آیین نامه تجهیزات پزشکی - دپارتمان مرکزی مهندسی پزشکی
www.bmecenter.ir/.../بخش-اول-آیین-نامه-تجهیزات-پز...
Translate this page
3 days ago - قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی‌ و مواد خوردنی و آشامیدنی‌ مصوب خردادماه ... تبصره ۲ ماده ۱۴ : ساخت و یا ورود هرنوع مواد و ملزومات مصرفی و تجهیزات ... به منظور اجرای مطلوب قوانین و مقررات به ویژه در انجام فرآیندهای تولید، واردات ...
[DOC]قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت - دانشگاه علوم پزشكي بيرجند
www.bums.ac.ir/shares/manager/.../gh-90-09.doc
Translate this page
تبصره - در اجراي تبصره ( 2 ) ماده ( 4 ) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و ..... و تجهيزات و ملزومات پزشكي و داندانپزشكي و آزمايشگاه ، اجراي آزمايشات مربوط به .... ماده 38 - وجوه متمركز در حسابهاي خزانه داري كل كه بر حسب قوانين و مقررات مربوطه ...
امور اداری رفاه و پشتیبانی - سازمان حفظ نباتات کشور
ppo.ir/LinkClick.aspx?link=807&tabid=727
Translate this page
اجراي قوانين، مقررات و آيين‌نامه‌هاي مرتبط با امور اداري و نظارت بر حسن اجراي آنها. ... پيش بيني، برآورد و تاًمين نيازهاي سازمان در زمينه وسائل و ملزومات مصرفي وغير ...
یک شرط مهم در اجرای مقررات ملی ساختمان - کل مطلب
omranyazd.ir/...اجرای-مقررات.../pop_up?_...
Translate this page
به روزرسانی، تدوین صريح قوانين، ضمانت اجرا، برخورد قاطع و گردش کاري مشخص جهت رویه ... با مقررات ملی ساختمان در بین افراد جامعه از ملزومات اجرای این مهم به‌شمار می‌رود. به گزارش «صما» اجرای مقررات ملی ساختمان از مهمترین عوامل برای افزایش کیفیت ...
آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات - منطقه ویژه اقتصادی سیرجان
www.ssez.ir/view_text/index.php?id=49
Translate this page
3-آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات، اصلاحات و تغييرات موردي روي آيين نامه .... ث- وسايل و ملزومات مورد نياز واحدهاي تحقيقاتي، علمي، پزشكي، آموزشي، ...
[DOC]آيين نامه اجرايي قانون تشکيل سازمان بازرسي کل کشور
www.ostan-hm.ir/Upload/000Bazresi/ain.docx
Translate this page
آيين‌نامه اجرايي قانون تشكيل سازمان بازرسي كل كشور مصوب 1360 و اصلاحيه‌هاي بعدي آن ... ج) قانون برنامه توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور و ساير قوانين و مقررات. ..... ماده 72: استخدام كارمندان غير قضايي، تهيه امكانات و ملزومات، اعلام نيازمندي‌ها و ...
قانون ساکس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../قانون_سا...
Translate this pagePersian Wikipedia
پیش بینی‌ها و تدارکات ساکس، با ارایهٔ بزرگترین تغییر در قوانین فدرال در مورد ... گروههای آی تی با کار کردن در تشریک مساعی با مدیریت اجرایی، باید اطمینان .... تا ملزومات ساکس را، همانند ملزومات دیگر قوانین و مقررات امنیتی و محرمانه پوشش دهند:.
[DOC]5) قوانین و مقررات عمومی اراضی و املاک شهری - شهرداری منطقه 15
region15.tehran.ir/.../مقررات%20عمومی%20اراضی%20...
Translate this page
احساس لزوم تثبيت در يك نقطه و احتياج به زندگي دركنار يكديگر و ملزومات آن ها ، انسان را .... 1- نظارت بر اجرای کلیه قوانین ، آئین نامه ها و مقررات مربوط به شهرداری ها.
ساهوما | قوانین مالیات مستقیم و ارزش افزوده قانون تنظيم بخشي از مقررات ...
sahoma.azpar.com/?p=3708
Translate this page
لایحه شماره 35918 مورخ 5/8/1380 دولت در خصوص تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که بنا ... تبصره – در اجرای تبصره ( 2 ) ماده ( 4 ) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی^، ..... و تجهیزات و ملزومات پزشکی و داندانپزشکی و آزمایشگاه ، اجرای آزمایشات مربوط به ...
سازمان ثبت احوال كشور-قوانین و مقررات - سازمان ثبت احوال کشور
https://www.sabteahval.ir/tab-68.aspx
Translate this page
قوانين و مقررات ... فصل(10): تهیه مقدمات اجرای قانون ... تصویب نامه هیات وزیران –آئین نامه اجرایی قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای کلیه اتباع ایرانی ...
پورتال وزارت امور اقتصاد و دارایی-اداره كل نظارت مالي و امور ذيحسابي ...
www.mefa.gov.ir/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
8- مراقبت در ابلاغ بموقع كليه قوانين و مقررات و تصويب نامه هاي و آيين نامه ها و دستورالعمل ... -انجام امور خدماتي و تداركاتي شامل تهيه ملزومات و مطبوعات و تكثير بخشنامه ها و ... بررسي مشكلات اجرايي قوانين و مقررات مالي و ارائه پيشنهادات اصلاحي در اين ...
متن کامل
www.dastour.ir/Print/?lid=201862
Translate this page
الف اجراي قوانين مربوطه و مقررات اين آئين نامه در زندانها و ديگر مراكز وابسته و نظارت .... پيش بيني و اقدام بموقع و لازم در تهيه و تدارك اثاثيه و ملزومات و مايحتاج داخلي ...
[PDF]ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﻧﺎﻣﻪ ﺁﻳﻴﻦ ﮔﻤﺮﻛﻲ ﺍﻣﻮﺭ
shahidrajaeeport.pmo.ir/pso_content/media/files/2016/1/35868.pdf
ﻫﻮﺍﻟﺤﻲ. ﺁﻳﻴﻦ. ﻧﺎﻣﻪ. ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ. ﻗﺎﻧﻮﻥ. ﺍﻣﻮﺭ. ﮔﻤﺮﻛﻲ. ﺗﻬﻴﻪ ﻭ ﺗﺪﻭﻳﻦ:ﻣﺠﺎﻭﺭﻱ ﺁﮔﺎﻩ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﺮﺍﻱ ﻋﻤﻮﻡ ﺁﺯﺍﺩ ﺍﺳﺖ .... ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ. ﮔﻤﺮﮐﻲ،. ﻧﻮﻉ. ﺗﻀﻤﻴﻦ. ﺍﺯ. ﺳﻮﻱ. ﮔﻤﺮﮎ. ﺍﻳﺮﺍﻥ. ﺗﻌﻴﻴﻦ. ﺧﻮﺍﻫﺪ. ﺷﺪ . ﺗﺒﺼﺮﻩ. ـ۲. ﺑﻴﻤﻪ. ﻧﺎﻣﻪ. ﻣﻌﺘﺒﺮ. ﺑﻴﻤﻪ. ﻧﺎﻣﻪ ...... ﻣﻠﺰﻭﻣﺎﺕ،. ﻟﻮﺍﺯﻡ. ﻳﺪﮐﻲ،. ﺍﺑﺰﺍﺭﺁﻻﺕ. ﺑﺮﺍﻱ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ. ﺑﺎ. ﻣﺎﺷﻴﻦ،. ﻭﺳﺎﻳﻞ،. ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ. ﻫﺎ. ﻳﺎ. ﻭﺳﺎﻳﻞ. ﻧﻘﻠﻴﻪ،.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,110
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,110
  • بازدید ماه : 40,468
  • بازدید سال : 310,510
  • بازدید کلی : 4,090,288